برنامه بدنسازی 4 هفتهای برای عضله سازی – فیتنس پرو

حرکت ددلیفت که توصیه می شود به صورت 4 ست 15 تایی انجام شود. هر ست محل قرارگیری پاها را از پا جمع به پا باز تغییر دهید. علاوه بر نکاتی که در رابطه حیاتی جراحت دیدگی اشاره کردیم، مهم دقت به هدفی که دنبال می کنید، می بایست یک برنامه تمرینی منظم داشته باشید که بتوانید در هر عصر تمرینی عضلات خود را افزایش بدهید و به هدف خویش نزدیک تر گردید و با اعتنا به نتیجهای که در طول عصر یک ماهه داشته اید، برنامه شما پیدایش و بر بر روی سایر نقاط ضعف تن تمرکز شود تا زودتر به هدف خود برسید. امیدواریم همین برنامه تمرینی که یگانه تمرین در باشگاه بدنسازی برای 3 روز در هفته تهیه و تنظیم شده است، به جهت شما کاربردی و مناسب باشد و شما بتوانید به هدف ها خود در بدنسازی برسید. چنانچه می خواهید به تفکیک عضلانی بدن برسید و ماهیچه‌ها خویش را اکثر نمایان کنید (در سایز کوچک تر، به نسبت برنامه حجم) می بایست از همین برنامه به کار گیری کنید. عمده برنامههای بدنسازی برای دستههای خاصی از افراد یا این که تیپهای بدنی متفاوت طراحی شدهاند. اصلی ارتقا سن و عدم فعالیت ورزشی سطح انرژی و چابکی کاهش یافته و کالری دریافتی عمده از میزان نیاز موجب افزایش تجمع عده چربی بخصوص در منطقه شکم میشود. شادی و هیاهویی که در همین فن وجود دارد منجر شده که علاوه بر جوانان، اشخاص بزرگسال هم دست از از این رشته نکشند و کماکان در حالا بدنسازی باشند. همینطور میتوانید از تمرینات هوازی اساسی شدت اثبات مانند پیاده بر روی بر بر روی تردمیل مهم شیب به مدت45 دقیقه نیز بهره ببرید تا چربیسوزی خویش را به حداکثر برسانید. همینطور در این برنامه، روزهای تمرینی و محل تمرین را خودتان تعیین میکنید، براین اساس بر اساس زمان آزادتان، میتوانید در محل کار، منزل و یا در باشگاه، تمرینات خویش را انجام دهید. کارشناسان و مربیان حرفه بدنسازی بر همین باورند که شما اصلی رعایت رژیم غذایی مناسب، ریکاوری و از آن مهمتر تمرینات سنگین و رساندن فشار حداکثری به عضله‌ها خویش میتوانید اندامی چشم نواز و عضلاتی ستبر به جهت خود دست و پا کنید. کالری دریافتی در روز را محافظت کنید تا به حداکثر رساندن ریکاوری و پرورش یاری کند. در هفته نخستین از وزنه های کمتر استفاده نمایید و رفته رفته در هفته های آتی به وزنه های خویش بیفزایید . هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در ارتباط اساسی برنامه بدنسازی فیتنس حجمی وب سایت خویش باشید.

پست های مربوطه  "دیپلمات" در برابر واقعیت - نیویورک تایمز